8/02/2013 - Thomas Wallemacq - 16171 keer gezien
BASE heeft SNOW voorgesteld, een nieuw merk waarmee het bedrijf vanaf 7 februari haar plek wil veroveren als uitdager op de markt voor digitale televisie, internet en vaste telefonie in België.
Media, politici en belangenverenigingen hebben al meermaals bericht dat de Belgische consument te veel betaalt voor digitale televisie, internet en vaste telefonie1. KPN Group Belgium heeft haar rol als challenger op de mobiele markt al bewezen. De laatste 6 jaar zijn de prijzen van mobiele telefonie met meer dan 40% gedaald. In dezelfde periode is de prijs van internet en TV echter met 21% gestegen. De markt voor digitale televisie heeft nood aan een sterke challenger.
KPN Group Belgium betreedt met SNOW de markt van digitale televisie, internet en vaste telefonie met een transparante productformule en concurrentiële prijs die klanten de kans geeft om te betalen voor wat ze zelf echt willen, in plaats van te betalen voor een aanbod waar veel consumenten amper gebruik van maken.
Met SNOW bouwt KPN Group Belgium verder aan haar succesvolle multi-brand aanpak.
Naast het sterke mobiele merk BASE is er nu SNOW, waarmee KPN Group Belgium haar rol opneemt van challenger op de markt van digitale televisie, internet en vaste telefonie. SNOW staat evenzeer voor eenvoud, transparantie en een klantgerichte aanpak.
Waar de gemiddelde prijs van een “triple play” pakket met digitale televisie nu vaak meer dan 50 euro per maand bedraagt, biedt SNOW een zeer compleet pakket met digitale tv, internet en vaste telefonie aan voor maar 39 euro. Bij deze prijs komen geen bijkomende kosten voor kabel- of telefoonabonnement. De basiscollectie bevat 32 veelbekeken zenders (33 in basiscollectie Fr). Daarnaast kan een klant zijn pakket à la carte flexibel personaliseren op basis van persoonlijke behoeftes en gewoontes. Een maand extra filmkanalen tijdens de wintermaanden of extra kids zenders tijdens de zomervakantie ? Geen probleem. De extra’s à la carte kan een klant zelf online beheren en kunnen per maand genomen worden.
“Voor ons is het nu het perfecte moment om de markt uit te dagen met SNOW.”, zegt Jos Donvil, CEO van KPN Group Belgium, “De challengerrol die we hadden en hebben met BASE voor mobiele telefonie zullen we nu vervullen met SNOW voor internet, vaste telefonie en digitale TV. SNOW is voor de consumenten eindelijk een compleet product voor een straffe prijs.”
Om beter en goedkoper te vinden.
Nummersbehoud en automatische beëindiging.
Naast de promo van de operator.