Kijk altijd goed na of het probleem aan de lijn ligt, en niet aan een lokaal netwerk (uw thuisnetwerk). Verschillende klanten klagen namelijk over een onstabiele internetverbinding terwijl het vaak aan hun Wi-Fi verbinding ligt die een slecht signaal geeft, en zich uitlogt. (Geldig voor de Scarlet Box (Sagem f@st 3464 en BBOX2) -* Open uw internetbrowser (vb: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari,...) -* Typ http://192.168.1.1 in de adresbalk. Dit is het IP-adres van de modem-router -* Een pagina opent zich als een internetpagina. Deze geeft u toegang tot de verschillende instellingen van uw modem-router -* Deze eerste pagina geeft u informatie over onder andere de verbindingen via het venster Log Server. U kan een slechte internetverbinding herkennen aan voortdurende afsluitingen en herverbindingen, en het iedere keer toekennen van een nieuw IP-adres. De stabiliteitsproblemen liggen in de meeste gevallen aan: -* een defect aan de modem -* een te grote afstand tussen uw woning en de telefooncentrale.