Bij Scarlet kan u uw e-mailadressen beheren via uw klantenaccount -* Ga naar http://mijn.scarlet.be -* Geef uw login en paswoord in in de daarvoor bestemde velden -* U komt op een pagina van waarop u de verschillende aspecten van uw klantenaccount kan beheren. Een navigatiemenu (in grijs) bevindt zich aan de bovenkant van de pagina. -* Door te klikken op knop E-mail in het navigatiemenu komt u op een pagina met uw standaard e-mailadres ([uw login]@scarlet.be). Hier heeft u de mogelijkheid om de volgende opties te beheren: - Forwarden: alle e-mails doorsturen naar een extern e-mailadres, tijdelijk of permanent. - Autoreply: met deze optie verzendt u automatisch een e-mail naar iedereen die u een e-mail stuurt en voor een periode die u bepaalt. Deze optie is zeer praktisch indien u afwezig bent gedurende een bepaalde periode, en u de personen die u e-mailen wenst te verwittigen. -* Anti-spam: dit is een optie die uw e-mails filtert zodat u publiciteit of ongewenste mails direct naar een dossier met ongewenste post kan sturen. Een nieuw e-mailadres aanvragen: -* In tegenstelling tot Een mailbox toevoegen, klik op ACtiveren. -* U komt nu op een nieuwe pagina waarop u een gebruikersnaam en een paswoord dient in te geven. De gebruikersnaam is het e-mailadres @scarlet.be. De gebruikersnaam en het paswoord moeten bestaan uit 5 tot 8 karakters. Het paswoord dient eveneens 2 cijfers te bevatten. -* Instellingen van de e-mailadressen: door te klikken op de e-mailadressen heeft u de mogelijkheid om de instellingen aan te passen. -* De optie Alias laat toe een tweede e-mailadres te creëren waarvan de inbox dezelfde is als die van het standaard adres. -* De optie Extra opties beheren van uw mailbox