87 gebruikers online - Laatste update op 16/06/2021
Al 20 jaar de referentie in België om te vergelijken en uw nieuwe operator te kiezen.
2 PROMO'S
De promo van de operator
tot
De Astel-promo -95 €
2 PROMO'S
De promo van de operator
tot
De Astel-promo -95 €

Hoe uw Scarlet-internetabonnement opzeggen?

Voordat u uw Scarlet-abonnement opzegt

Voordat u uw Scarlet-internetabonnement opzegt, moet u eerst de Scarlet-klantendienst bellen om uw probleem met internet uit te leggen en om een (technische of commerciële) oplossing aan te vragen bij Scarlet. Als Scarlet ondanks uw telefoontjes uw internetprobleem echt niet kan oplossen, is het een goed idee om Scarlet te verlaten en van internetoperator te veranderen.

Hoe Scarlet internet beëindigen?

Om uw Scarlet-internet te beëindigen, bestelt u uw nieuwe internetoperator en geeft u in uw Astel-bestelling uw Scarlet Easy Switch ID-nummer op. Uw nieuwe internetoperator beëindigt dan automatisch uw Scarlet-abonnement de dag na de activering van uw nieuwe internetabonnement.

Waar vind je je Easy Switch ID Scarlet-nummer?

Uw Easy Switch ID Scarlet-nummer staat vermeld op uw Scarlet-factuur en in uw My Scarlet-klantengedeelte. Vermeld uw Easy Switch ID Scarlet-nummer in uw Astel-bestelling voor uw nieuwe internetoperator. De Easy Switch-procedure is zeer praktisch om een internetstoring tussen uw twee operators te voorkomen en om dubbele facturering door uw twee internetoperators te voorkomen.

Hoe dubbele internetfacturering door Scarlet vermijden?

Met Easy Switch begint de facturering van uw nieuwe operator op de dag dat uw lijn wordt geactiveerd en stopt de Scarlet-facturering de volgende dag automatisch. U ontvangt een afsluitende Scarlet-factuur.

De facturen van Scarlet en van uw nieuwe operator worden berekend naar rato van het exacte aantal abonnementsdagen. De datum van uw verandering van operator maakt dus niet uit: uw internetfacturen zijn altijd correct, of uw verandering van operator nu aan het begin, in het midden of aan het einde van de maand plaatsvindt. U kunt dus de eerste datum accepteren die uw nieuwe operator u aanbiedt voor de afspraak van de technicus (u hoeft niet te wachten tot het einde van de maand).

Vergelijk internetoperatoren met onze Astel-comparator en bestel je nieuwe internetabonnement via Astel: je ontvangt de promo Astel naast de promotie van uw nieuwe operator.

Tips Scarlet  Internet

  • Hoe mijn Outlook of Thunderbird configureren?
  • Hoe leer ik mijn resterende downloadvolume kennen?
  • Wat is het te bellen klantendienst nummer van Scarlet
  • Hoe schakel ik de Wi-Fi functie van de modem uit?
  • Hoe de snelheid van mijn internetverbinding verhogen?
  • Wat is het adres van de SMTP-server om e-mails met Outlook of Thunderbird te sturen?
  • Hoe kan ik het door Scarlet voorziene e-mailadres activeren?
  • Hoe kan ik telefoneren via het internet?
  • Hoe kan ik mijn door Scarletvoorziene e-mailaders wijzigen?
  • Hoe uw Scarlet-internetabonnement opzeggen?
  • Hoe een trage Wifi Scarlet versnellen?