0
U hebt nog geen nieuwe operator gekozen.

TOTAAL :
Totaal cashback -€0
Bestellen
Vind uw nieuwe provider

Hoe van provider veranderen?

Nadat u uw bestelling bij Astel geplaatst heeft dient u, indien u nog klant bent bij uw vorige operator, de diensten van deze operator stop te zetten. U doet dit door een aangetekende brief te sturen aan deze provider. U verstuurt deze brief nadat u een afspraak heeft met de technicus van de nieuwe operator. Zo voorkomt u dat u wordt afgesloten voordat u van de nieuwe diensten gebruik kan maken. Indien u uw telefoonnummer wenst te laten overnemen, voorkomt u zo ook dat dit nummer onherroepelijk verloren gaat.

Tips Telenet Telefonie

  • Uw voicemail configureren
  • Hoe voicemailberichten beluisteren?
  • Hoe mijn oproepen doorschakelen naar mijn GSM of een andere vaste lijn?
  • Hoe weten of men oproepen heeft gemist tijdens zijn afwezigheid?
  • Hoe gratis internationaal bellen?
  • Hoe goedkoper naar GSM's bellen?
  • Hoe goedkoper naar het buitenland bellen?
  • Hoe de door de operator voorziene voicemail desactiveren?
  • Hoe faxen ontvangen via e-mail?
  • Hoe kan ik de nummers van mijn correspondenten zien?
  • Hoe mijn nummer verbergen voor één oproep?
  • Hoe mijn nummer verbergen voor alle oproepen?
  • Hoe het "Signaal 2de oproep" activeren?
  • Hoe het "Signaal 2de oproep" desactiveren?
  • Hoe van provider veranderen?
  • Hoe een overgetaxeerd nummer herkennen?
  • Hoe kan ik mijn volgende factuur bekijken?
  • Wat zijn de internationale prefixen van de landen?
  • Hoe kan ik een gesprek met 3 houden?
  • Hoe kan ik automatisch terugbellen configureren?
  • Hoe mijn nummer laten verschijnen in de telefoongids?
  • Hoe mijn nummer niet langer laten verschijnen in de telefoongids?
  • Hoe kan ik oproepen doen, maar er geen ontvangen?
  • Hoe kan ik oproepen ontvangen, maar zelf niet telefoneren?
  • Hoe kan ik overgetaxeerde nummers blokkeren?